…meie igapäevast IT’d anna meile igapäev…

2010-05-10

Lugemispäevik: John Scalzi “Old Man’s War”

Filed under: Lugemispäevik — Sander @ 12:20:53
Tags: ,

OldMansWar(1stEd)

Plaanisin seda postitust alustada sellega, et ütlen kuidas mulle military science fiction eriti ei meeldi. Aga siis hakkasin mõtlema, et mida ma sellest žanrist olen lugenud ja kuidas need raamatud meeldisid.

Bujoldi Vorgosigani-seeria, Card’i Ender’s Game, Haldemani The Forever War, John Steakley Armor (soovitan!), Weber’i Honor Harringtoni seeria, mitmed Iain M. Banksi raamatud…. kindlasti läks midagi meelest ära ka. Kõik need seeriad ja raamatud on mulle meeldinud, vähem või rohkem. Nii et enam ma ei saa öelda, et military science fiction mulle ei meeldi, pigem vastupidi. Või noh, kindlasti ei meeldi mulle Heinleini raamatud, aga see pole ilmselt mingi uudis. Samas ka Scalzi tänab Heinleini…

John ScalziOld Man’s War” (2005) oli üle pika aja üks raamat, mis lausa kutsus endast kirjutama. Ei saa öelda, et raamat oleks super-originaalne, kuid selle teeb tasa kirjutatu tase. Scalzi kirjutab haaravalt ja hästi, nii lahingustseene kui ka peategelase sisemonolooge ja emotsionaalset muutumist. Võibolla veidi liiga “conanlik” oli raamatu viimases veerandis peategelase edutamine (ühe kuuga kapralist kapteniks) ja suur võimekus lahingus.

Väikese kõhedusega ootan raamatu järgede lugemist – Scalzi on kirjutanud kolm järge. Loodetavasti saan need pea ja loetud, eks siis näeb.

Lisa kommentaar »

Kommentaare veel pole.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lisa kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.